جنگ ديپلماتيك با تلاش مجاهدان عرصه ديپلماسي، به نفع ايران تمام شد

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 پایگاه صاعقه::رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: تحت تدابير حكيمانه رهبري و با تلاش خستگي ناپذير مجاهدان عرصه ديپلماسي، جنگ ديپلماتيك دشمنان به نفع ايران تمام شد.

 

به گزارش پایگاه صاعقه به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم روز دوشنبه در یادواره چهار هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ در گیلان اظهار كرد: در سال های اخیر و درخصوص مسائل هسته ای، تدابیر حكیمانه مقام معظم رهبری در راهبری و هدایت مسائل كلان كشور و تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه دیپلماسی، موجب شد جنگ دیپلماتیك كه دشمن راه انداخته بود، به نفع جمهوری اسلامی ایران منتهی شود.
وی یادآور شد: در مقطعی كه دشمنان به ملت ایران هجوم آورده و میهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند، شهدا در عرصه جهاد و دفاع از كیان میهن اسلامی مردانه ایستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری كردند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان كرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه با درایت و رهبری مقام معظم رهبری، جایگاهی بی بدیل است.
وی با تاكید بر اینكه باید تلاش برای حفظ و اعتلای كشور را از شهدا بیاموزیم، گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبی و علاقه جوانان ایران اسلامی به شهادت نبود، امروز چیزی از اسلام برای ما باقی نمی ماند.
وی خاطرنشان كرد: تا زمانی كه روحیه شهادت طلبی وجود دارد، دشمن هیچ كاری نمی تواند بكند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به این كه ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان را شهدا به ما آموختند، تصریح كرد: كسی كه در دوران معاصر این فرهنگ را زنده و زمینه حفظ و ترویج آن را فراهم كرد، بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی بود .
حجت الاسلام آل هاشم با بیان این كه درس مقاومت را شهدا با پایداری درمقابل دشمنان به ملت شهید پرور ایران آموختند، افزود: عزت و عظمتی كه امروز ملت ایران از آن برخوردار است، مرهون فداكاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است .
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذكر شد: وظیفه ما در برابر شهدا، حفظ فرهنگ شهادت طلبی است .
وی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و برای تداوم پیروزی ها و حركت در مسیر عزت و اعتلای كشور، باز هم ولایتمداری و احساس مسئولیت به نظام و ولایت و تلاش برای حفظ و اعتلای كشور را باید از شهدا بیاموزیم .
وی در ادامه متذكر شد: اگرچه امروز درگیری فیزیكی با دشمنان نداریم، اما نیازمند حفظ فرهنگ دفاع مقدس بعنوان دژی مستحكم و غیرقابل تسخیر و فتح در مقابل متجاوزان و دشمنان هستیم .
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینكه این فرهنگ به بركت خون شهدا به ما رسیده و می تواند دین، ملت و فرهنگ را از گزند دشمنان مصون بدارد، خاطرنشان كرد: دشمنان با تمام تلاش درجهت زدودن این فرهنگ تلاش می كنند و ما موظف به حفظ آن هستیم .
وی اظهار كرد: عزتی كه نصیب جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی شده، به بركت خون شهدا و نیروهای مسلح است .
رئیس عقیدتی سیاسی آجا تاكید كرد : اگر مسئولان در عرصه های بین المللی با اقتدار مذاكره می كنند، به بركت خون شهداست .
وی افزود: وظیفه ما درشرایط كنونی، ادامه راه شهدا و استقامت در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
حجت الاسلام آل هاشم متذكر شد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، نباید اجازه دهیم آسیبی به این مملكت وارد آید.
رئیس عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینكه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از وظایف ما درحفظ و اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت است، افزود: یكی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم یادبود آنهاست.
شهدای ارتش در گیلان را سه هزار و 660 شهید نیروی زمینی ، 62 شهید نیروی دریایی، 15 شهید قرارگاه پدافند هوایی و 9 شهید نیروی هوایی تشكیل می دهند.
7471/6030

انتهای پیام /*

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری صداوسیما را اینجا کلیک کنید 

لینک خبرگزاری مهر را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنی

لینک خبرگزاری ایلنا را اینجا کلیک کنید


این صفحه را به اشتراک بگذارید